Kártyás fizetéshez szükséges információk

Kedves leendő Vendégünk!

Örülünk, hogy minket választottál! Szépülésed első lépését itt megkezdheted.

Az előzetes személyes vagy online konzultáció után a szándékod megerősítéséhez a szolgáltatás foglalóját itt tudod kártyával fizet akár otthonról kényelmesen, hotelből.

Mielőtt foglalási szándékod megerősítését, a kártyás fizetést megkezded, szeretnélek tájékoztatni a foglaló fogalmáról.

Szolgáltatás Csúszás – Ezer ok miatt lehetséges- felelősséget ezért nem tudunk vállalni,  Ne siess!

pl, késik az előtted levő Vendég, vastagabb szemhéj sminktetoválást szeretne, a már elrontott sminktetoválását az általa küldött fotó nem adta vissza, a javítási feladat tovább tart.

Az online bejelentkezés kényelmét tettük lehetővé messziről érkező Vendégeink és a Te számodra is.

A Vendégek által küldött fotók nem adják vissza teljes mértékben a feladatot, ezért előfordulhat, hogy több időre lehet szükség-(ed). Időben kényelmesen érkezz, hogy az akár esetleges csúszás sem legyen probléma. Az arcodról van szó, ne rohanj, Mi a munkaidőnk rovására is  vállaljuk, hogy Vendégeinkre annyi időt fordítunk, amennyire szükség van.  Szánd rá Te is kényelmesen az időt.

Miután ezt elolvastad és tudomásul vetted várunk szeretettel! Szolgáltatás foglalód fizetését megkezdheted ITT: https://madonna.hu/szolgaltatas_foglalo

Céginformációk

Madonna-PMU-ART Kft.
1052 Budapest, Régi posta utca 4.
Cégjegyzékszám: 01-09-280154
Adószám: 25524255-2-41
Számlaszám: 10918001-00000087-45930008 – A foglalót utalni nem lehet. A webshopban tudod bankkártyával fizetni ITT: https://madonna.hu/szolgaltatas_foglalo
IBAN: HU76 1091 8001 0000 0087 4593 0008
Swift kod: BACXHUHB

Bejelentkezés: +36703130313
Csak szakmai info: +36706333213
Mail: magyarzsuzsa.madonna@gmail.com
Web: www.madonna.hu
Kártyás fizetés szolgáltatói: Paylike.hu (https://paylike.hu/)

Regisztráció

Felhasználó lehet mindenki, a weboldalon regisztrált természetes vagy jogi személy, aki a regisztrációjával egybekötve az alábbi felhasználási feltételeket elolvasta és elfogadta saját felelősségre. A felhasználási feltételek a weboldal használatához kötelezően mindenkire érvényesek és irányadóak.

A Felhasználó a regisztrációval elfogadja jelen felhasználási feltételeket, amely a regisztráció létrejöttével és az ott megadott személyes adatokkal egyetemben a két fél közötti írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja (adatbázisba menti a szerződés tényét, lényeges jellemzőit, kapcsolódó információit, adatait) és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, ahhoz a szerződő a következőképpen férhet hozzá: Jelen felhasználási feltétel szövege elérhető:

A weboldalra regisztrált felhasználók adatait a Madonna PMU Art Kft bizalmasan kezeli és azt harmadik fél részére nem adja át.
Az ajánlatok regisztráció nélkül is megtekinthetők, azonban a weboldalon felkínált szolgáltatások megvásárlásaihoz, illetve igénybe vételéhez regisztrált felhasználóvá kell válni.
A felhasználó tudomásul veszi, hogy a megadott e-mail címre a társaság bármikor hírlevelet küldhet a részére, melyek tartalmazzák a társaság promóciós ajánlatait, valamint aktuális híreit vagy egyéb a társasággal kapcsolatos információkat.

Amennyiben a felhasználó nem szeretne több promóciós értesítést kapni a társaságtól, akkor ennek a megszüntetésére a felhasználónak e-mailben kell jeleznie a társaság részére (a leiratkozó link segítségével).
Felhasználó személyes adatait módosíthatja, amennyiben valamilyen változás következett be, ezt a felhasználónak e-mailben kell elküldenie a magyarzsuzsa.madonna@gmail.com e-mail címre neve és e-mail cím megadásával.

A szolgáltató az adatok módosításához kérhet más a felhasználó beazonosításához szükséges adatot.
Személyes adatnak minősül a név, e-mail cím, lakcím, valamint minden további olyan adat, amely meghatározott természetes személlyel kapcsolatba hozható.

A felhasználóknak a szolgáltatás megfizetéséhez bizonyos esetben bankszámla megadására is szükség lehet.

Foglaló

A6:185. § [Foglaló]
(1) A másik félnek fizetett pénzt akkor lehet foglalónak tekinteni, ha annak fizetésére a kötelezettségvállalás megerősítéseként kerül sor, és ez a rendeltetés a szerződésből egyértelműen kitűnik.
(2) Ha a szerződést teljesítik, a tartozás a foglaló összegével csökken. Ha a szerződés teljesítése olyan okból hiúsul meg, amelyért egyik fél sem felelős, vagy mindkét fél felelős, a foglaló visszajár.
(3) A teljesítés meghiúsulásáért felelős fél az adott foglalót elveszti, a kapott foglalót kétszeresen köteles visszatéríteni.
(4) A foglaló elvesztése, vagy kétszeres visszatérítése a szerződésszegés következményei alól nem mentesít. A kötbér és a kártérítés összege a foglaló összegével csökken.
(5) A túlzott mértékű foglaló összegét a kötelezett kérelmére a bíróság mérsékelheti.

Változás
jogintézményt a régi Ptk. a szerződést biztosító mellékkötelezettségként szabályozta [Ptk. 243-245. §]
nemcsak a szerződés megkötésekor átadott pénzösszeget lehet foglalónak tekinteni – az új Ptk. szerint ugyanis lehetőség van arra, hogy akár a szerződéskötés előtt, akár a szerződéskötés után kerüljön a foglaló átadására sor. (A változás indokolt volt elsősorban a banki átutalással történő teljesítés, a banki átutalások számának megnövekedése miatt.)
Szakít a régi Ptk. azon szabályával, hogy pénz mellett más dolgot is lehetett foglalónak tekinteni – foglaló csak pénzben adható a törvény szövege szerint. (Az indokolás szerint azonban ez diszpozitív szabály, a felek megállapodhatnak más dolog átadásában is.)
a Ptk. szerint a kötelezettségvállalás erősítéseként adják át (és nem annak jeléül – az utóbbi céljára az előleg szolgál.)
a kétszeresen visszatérítendő, vagy elveszett foglaló nemcsak a kártérítésbe, hanem a kötbérbe is beszámítandó.
a bíróság a túlzott mértékű foglalót csak a kötelezett kérelme esetén mérsékelheti.
A foglaló érvényessége változatlanul nincs írásbeliséghez kötve – az írásbeliség elmaradása azonban bizonyítási problémákat vethet fel.
Amennyiben a szerződést teljesítik, a foglalót a szolgáltatás ellenértékeként kell elszámolni.
Amennyiben van teljesítés elmaradás, akkor a foglaló elvesztése, vagy kétszeres visszaadása még nem mentesít az alól, hogy a másik fél a teljesítést követelhesse – vagyis a foglaló szankciós jellege a szerződésszegés jogkövetkezményei alól nem mentesít.

A bírói gyakorlat jellemző módon a szerződési érték, ellenérték 10%-a alatt nem tekintette túlzottnak a foglaló mértékét – míg 10% fölött az eset körülményeitől függően.”

Bankártyával történő fizetés

Bankártyával történő fizetés lehetséges az időpontfoglaló előlegre és az ajándékutalványra: https://madonna.hu/madonna_szepsegkartya Megrendelés lemondásának feltételei. Az internetes vásárlásokra a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet értelmében 14 napos elállási jog vonatkozik, ami az ajándékkártyánál érvényes.

A szolgáltatás foglaló előleg vásárlása

Területenként/10000 Ft-20000 Ft
Online vagy személyes díjmentes konzultáció után, ha döntöttél, egyeztessünk időpontot. +36703130313 Irj SMS/VIBER és visszahívlak.

A vendég kiválasztja a foglalást, kosárba teszi a területenként 10000- 20000 Ft-ot, amivel foglalási szándékát erősíti meg.

Vendégeink vásárlás előtti visszaigazolást kapnak: Mely tartalmazza az összeget, időpontot, szolgáltatást, referencia számot/foglalási számot.

Kedves Vendégünk! A vásárlás előtti visszaigazolás tartalmazza, hogy vásárlásoddal elfogadod foglalás feltételeinket, hogy tisztában vagy a foglaló fogalmával, ha foglalt- közösen egyeztetett időpontodat 3 munkanapon belül módosítod vagy nem jelensz meg, akkor sajnos elveszett a foglaló összege.

A foglaló összegét – a “foglaló fogalmának” megfelelően visszafizetni nem áll módunkban. A szolgáltatástól eltérni 3 munkanapon kívül lehet, ebben az esetben a foglaló összege a befizetéstől számított 6 hónapon belül levásárolható, felhasználható más szolgáltatásra illetve átruházható.

Ennek tudatában kezdhetted meg a szolgáltatás foglaló vásárlását ITT: https://madonna.hu/szolgaltatas_foglalo

E-számla

Vásárlásodról e-számla készül, melyet e-mail címedre kiküldünk. Telefonos időpontegyeztetés után az előleg, Számodra a területenként 2,5- 3 munkaóra fenntartásást garantálja. Az időpntfoglaló előleg abban az esetben, ha 72 órán belül kerül lemondásra, módosításra vagy a vendég a szóbeli megegyezés ellenére nem jelenik meg, ezekben az esetekben a Madonna PMU Art Kft tulajdonában marad. Az időpontfoglaló előlegen felül maradt szolgáltatási díjat, a helyszínen készpénzben, bankkártyával, OTP, K&H és MKB Szép Kártyával is rendezheti ügyfelünk. Ezek összege 10 000 Ft-os tételekben lehetségesek. https://madonna.hu/madonna_szepsegkartya http://madonnahu/bankartyas_fizetes_tajekoztato

Általunk elfogadott bankkártyák

Bankkártyával gyorsan és biztonságosan fizethetsz a hét bármely napjának mind a 24 órájában.

Bankkártyás fizetés Paylike rendszerén keresztül. Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával a Paylike rendszerén
keresztül.

Paylike
E-mail:hello@paylike.hu ,
Telefonszám:+45 78 75 51 61 ,
Cím:P. O. Pedersensvej 14, Aarhus, Dánia,
https://paylike.hu/.

A VitaHelp Kft semmilyen körülmények között nem fér hozzá a bankkártya, vagy a hitelkártya adataihoz, nem is kezeli azokat. Adatait a Paylike biztonságos rendszerén keresztül kezeli. Banki partner- Paylike – A banki szolgáltatásokat a Clearhaus A/S (FT-no. 22006) biztosítja, amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által és a Mastercard és Visa Principal Member tagjának minősül.

A Paylike támogatja a 3-D Secure rendszert. A 3-D Secure szolgáltatás MasterCard-al és Visaval is használható. A 3-D Secure engedélyezésével kártya tranzakcióit biztonságosabbá teheti. A 3-D Secure egy protokoll, aminek célja az online kártya tranzakciók biztonságának növelése. A biztonsági szolgáltatás a Visa-nál “Verified by Visa”, a MasterCard-nál pedig a “MasterCard SecureCode” néven működik. Probléma esetén elsősorban velünk vegye fel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben!

Általános Szerződési Feltételek

Hozzájárul ahhoz, hogy a Madonna PMU Art Kft gyűjtse, tárolja, felhasználja és feldolgozza adatait. Ez különösen vonatkozik személyes adataira, valamint azokra az adatokra, amelyeket a honlapon vagy azon keresztül közöl a Madonna PMU Art Kft-val . Személyes adatai közé tartozik az Ön személyével kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés, elsosorban keresztneve és vezetékneve, postacíme, e-mail címe,Az Ön adatait a Madonna PMU ART Kft elsosorban a honlap kezeléséhez jogosult felhasználni az Ön felhasználási szerzodését érintően, amennyiben az a számlázáshoz szükséges vagy egyéb okból technikailag elengedhetetlen, különös tekintettel a szerzodés létrehozatalára, teljesítésének figyelemmel kísérésére. Ezen kívül a Madonna PMU ART Kft jogosult adatai felhasználására abból a célból, hogy Önnek reklámokat (beleértve az e-mailben küldött reklámot, pl. elektronikus hírleveleket) küldjön. Ezért kifejezetten hozzájárul az ilyen elektronikus és nem elektronikus reklám fogadásához. Adatait reklám céljára harmadik feleknek nem adjuk tovább.
Az Ön személyes adatainak védelme a Madonna PMU Art Kft számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint. Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk. https://madonna.hu/bankartyas_fizetes_tajekoztato

Minőség kérdése

madonna.hu/reszletek-a-minosegi-kifogas-kelelesere

Reklamációk módja és feltételei:

Személyes konzultáció szükséges, a megfelelő gyógyulási idő letelte után, a végleges szín és forma kialakulása után, melynek idejéről írásos tájékoztatást kapnak vendégeink.
Békéltető testület: Pest Megyei Békéltető Testület
Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefonszám: (+36)-1/269-0703
Ügyfélfogadás: keddtől-csütörtökig 9-14 óra között
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
web: www.panaszrendezes.hu
Fogyasztói szerződés – hatályos kormányrendelet
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
A kormányrendelet megtekintéséhez és letöltéséhez kattintson ide (PDF, 156 kB)

Kártyaelfogadás

A Bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban.

Paylike
E-mail:hello@paylike.hu ,
Telefonszám:+45 78 75 51 61 ,
Cím:P. O. Pedersensvej 14, Aarhus, Dánia,
https://paylike.hu/.

A VitaHelp Kft semmilyen körülmények között nem fér hozzá a bankkártya, vagy a hitelkártya adataihoz, nem is kezeli azokat. Adatait a Paylike biztonságos rendszerén keresztül kezeli. Banki partner- Paylike – A banki szolgáltatásokat a Clearhaus A/S (FT-no. 22006) biztosítja, amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által és a Mastercard és Visa Principal Member tagjának minősül.

A Paylike támogatja a 3-D Secure rendszert. A 3-D Secure szolgáltatás MasterCard-al és Visaval is használható. A 3-D Secure engedélyezésével kártya tranzakcióit biztonságosabbá teheti. A 3-D Secure egy protokoll, aminek célja az online kártya tranzakciók biztonságának növelése. A biztonsági szolgáltatás a Visa-nál “Verified by Visa”, a MasterCard-nál pedig a “MasterCard SecureCode” néven működik. Probléma esetén elsősorban velünk vegye fel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben!

Fizetés folyamata

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Sikertelen fizetés és teendők

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
A kártyahasználat tiltott.
A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.